Fandom

Pyruslords Wiki

Legends Of Venture I: The Venture Begins

2,107pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Ye Ole Tree tells us, ITS A NAT!

Ye Olde EpisodeEdit

Hello Adventurers, you are about to read a vast tale about Ray, a swordsman of hope, the sword fighter of fury, the killer of kaos, the...

Ray's Mom: OKAY WE GET IT RAY! YOU WANT TO BE THE BEST!

Ray: I know mom, now let me use my epic voice to finish this prologue.

Anyways, this is Venture, the home of Ray, a kingdom of adventures and many puzzles, Ray will learn that teamwork helps in this big quest of his, meeting new friends and battling a new evil... my friends... this is Venture.



                               LEGENDS OF VENTURE!

Master X: Greetings Ray, how are you doing today.

Ray: I'm feelin fabulous! I mean, sup grandpa, or should I say........ OLDYMO!! HAHA!

Master X: NO! Just call me Master, Master X, or X! SILENCE CHILD!

Ray: Fine, I was just pulling a joke.

Master X: I need your help, as there is an evil that has cometh in Venture, a new villain, LORD LETHAL! ...Or Lord Lethy cuz that sounds funneh.

Ray: Haha he rages all day?

Master X: He is not to be underestimated, who knows his evil power!

Ray: Okay.

Master X: He has a huge army, so I have gathered these two to help you fight for Venture, you will form the team called, Avalon.

Ray: Cool. Cool Cool Cool.

Master X: This is Rike, he's an archer, he's also a bit fat (dies of laughter)

Rike: Quiet pops!

Master X: Haha sorry, and this is a mage, Sarah.

Ray: HOLY SHET SHES HAWT!!!!!!!!! o3o

Sarah: What did you say? -_-

Ray: Sorry Miss.

Sarah: Just call me by my name please >.>

Rike: This is gonna be fun homie, you seem cool.

Ray: (cannot breathe because Rike is hugging him) Ye...a.h... you too.

Sarah: (rolls eyes) I think you two guys need to focus, we have a job you know.

Ray: Who put you as the Queen of the Universe?

Sarah: I'll take that as a compliment, lets go.

Nan: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAIT CAN I COME AND HELP.

Sarah: Whoa, what is that thing?

Master X: Well, it's Rays pet, Nan, he is a winged dog thing.

Sarah: I don't mind him coming, as long as he is not annoying like those to, or Ray.

Nan: nah.

Master X: Good luck you four! Protect Venture at all cost! Defeat Lord Lethal!


Rike: Oh god I'm so tired, I DON'T WANNA CLIMB HATER PEAK!

Lord Lethy: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!!!! YOU BETTER!

Ray: ITS HIM! LORD LETHY! HE LOOKS STOOPID!

Lord Lethy: SHADDUP YOU! BALL OF HATRED! (throws energy sphere)

Ray: OH SHET WHAT I DO!

Sarah: (creates wall of water and blocks the shot) You don't do anything. >.>

Ray: Okay! I won't do anything! :3

Sarah: YOU IDIOT! I mean you don't do a thing, you don't help at all, I had to.

Ray: Oh, THEN I WILL DESTROY HIM!

Ray: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FIRE SWORD SLASH!

Lord Lethy: WTF? NOOOOOOOOOOOOOOOO! (is hurt)

Rike: WHAT DO I DO?

Sarah: STRIKE HIM! USE YOUR ARROWS! YOU CAN DO IT!

Rike: (shoots arrow but misses) NO!

Lord Lethy: YOU ARE DONE! I'M ABOUT TO UNLEASH MY RAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (unleashes rage)

Nan: not so fast! (throws Rays' sword at Lord Lethy's face)

Ray: DATS MY SWORD BRO! (takes sword back)

Nan: :3

Lord Lethy: owie! I GOT A BOO BOO!

BaBoon: I'M BA-BOON! LETS GO BOO-NANAS! BOONANSNSNDSGJSDUDASFISDFJDSFKDSFJADFH HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAPOOHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!

Lord Lethy: MOMMY! I DON'T WANT YOU TO GO!

Ray: YOUR MOMMYS GONE! (points finger down)

Lord Lethy: NOOOOOOOOOOOOO (explodes)

Sarah: o.o

Rike: WOOT! :D YOU BEAT LORD LETHY!

Ray: Ye

Rike: Lets go back :D

Sarah: Uh... whatever, (I totally could have beat that guy in one hit)


Master X: Congrats you four, you made me proud, the new team Avalon can go far, I hope you guys will become THE LEGENDS OF VENTURE! But beware, who knows if more evil will strike, or maybe Lord Lethy might return!

Ray: HA! GEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!! Lord Lethy exploded due because he raged too much.

Rike: Yeah.

Nan: yup.

Sarah: ._. Pretty much.

Master X: Wow, who knew raging so much can do that.

Ray: WELL NOW LETS PARTY! (puts in Disco Gangnam Style in stereo)

Nan: Since when were there stereos in medevil times?

Ray: YOU BROKE THE V WALL! But shhh nobody should know.

Nan: K.

(end)

PollEdit

Opinions on the show?
 
2
 
0
 

The poll was created at 20:57 on April 5, 2013, and so far 2 people voted.
Opinions on the episode?
 
2
 
1
 
0
 

The poll was created at 20:57 on April 5, 2013, and so far 3 people voted.

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.